راز های ساخت ایمیل تبلیغاتی
همانطور که میدانید اقتصاد امروزه حرف اول را در تجارتهای بزرگ و کوچک میزند ، بسیاری
از صاحبان کسب کار ، دنبال استراتژیهایی هستند که امروزه عنوان تجاری خود را از لحاظ
کسب و کار و اقتصادی حفظ کنند ، یکی از این استراتژیها ، بازاریابی ایمیل یا Email
Marketing میباشد.
سعی کنید با استفاده از بازاریابی ایمیلی اطلاعات خوبی برای مشتریان خود ارسال کنید
، با این کار میتوانید ارتباط خود را با آنها ، به طور منظم حفظ نمائید ، در این مقاله
پنج روشی بیان شده است که بتوانید بهترین عنوان (Subject) را برای ایمیلهای ارسالی
خود انتخاب نمائید.
ارسال ایمیل شخصی برای جلب توجه
یکی از کارهای مهمیکه باعث جلب توجه کاربران میشود ، این است که شما ایمیلهایی که
برای بازاریابی خود ارسال میکنید ، مخصوص مشتری باشد ، یعنی ایمیل ارسالی شما ، همراه
با نام مشتری باشد ، تا مشتری احساس نکند که این ایمیل به همه مشتریهای دیگر شرکت
ارسال شده است ، به عنوان مثال ، بنوسید ، آقای حسینی ، پول خود را بهینه استفاده کنید!
و یا هر جمله دیگر ، شما برای انجام این کار کافیست اطلاعات مشتریان خود را جمع آوری
نمائید . در زمینه ایمیل مارکتینگ ابزارهای زیادی ارائه شده است که میتوانید از آنها
استفاده نمائید
موضوع ایمیل خود را کوتاه نگه دارید!
بهتر است برای درک این موضوع در ابتدا یک سوال را از خودتان بپرسیم ؟ وقتی دو ایمیل
برای شما ارسال میشود که یکی دارای عنوان بلند بالائی است ، و دیگری عنوان مختصر و
لی مفیدی دارد ، کدام ایمیل را باز میکنید و میخوانید؟؟؟ قطعا شما هم ایمیلی را میخوانید
که دارای عنوان کوتاهی باشد ، سعی کنید موضوعي را برای ایمیل ارسالی خود انتخاب نمائید
که کاربر با مشاهده آن ، به خواندن محتوای ایمیل جذب شود ، در ضمن عنوانهایی را انتخاب
نکنید که به صورت ایمیل اهای اسپم به نظر برسد.
ساختار ساده خود را حفظ کنید
برای اینکه ایمیلهای شما اسپم به نظر نرسند و مشتریان ایمیل شما را بخوانند باید در
عنوان ایمیل دقت نمائید ، اگر عنوان ایمیل شما انگلیسی است از ، حروف بزرگ ، علامت
تعجب ، علامت دلار و امثالهم به هیچ وجه استفاده نکنید!
استفاده از روشهایی که کاربر به ایمیل شما علاقه مند میشود:
1. اخبار جدید را به اشتراک بگذارید
خوانندگان همه به دنیال مسائل جدید هستند ، اگر شما خبرهای جدیدی که در حوزه
کاری شما هستند را به اشتراک بگذارید ، ، خوانندگان را جذب خود میکنید
خوانندگان خود را کنجکاو کنید: میتوانید در ایمیلهای خود لینکهایی قرار دهید که
باعث جلب توجه کاربران شود ، همانند لینکی با عنوان پولدار شوید!!!
2. احساس فوریت ایجاد کنید :
سعی کنید گاهی اوقات ، محصولات خود را به صورت ویژه به فروش برسانید و در ایمیل
ارسالی ، بنوسید که فقط ۳ روز مهلت دارید و یا جملاتی از این قبیل.
3. تاکید بر مزایا یکی
دیگر از ترفندهای استفاده مناسب در عنوان ایمیل ، این است که به کاربران بگویید که
ایمیلهای شما برای آنها چه مزایایی دارد؟؟؟ مثلا میتوانید از جملاتی همچون پول خود
را پس انداز کنید و… استفاده نمائید .
4. مطمئن شوید که عنوان ارسالی ایمیل
ارتباط مستقیمیبا محتوای ایمیل داشته باشد هیچ کس دوست ندارد فریب کسی
دیگر را بخورد ، بنابراین مطئمن شوید که عنوانی که برای ایمیل خود انتخاب کرده اید
، ارتباط مستقیمیبا محتوای آن داشته باشید ، به عنوا مثال اگر عنوان شما ” صرفه جویی
در پول ” میباشد ، باید محتوای شما فقط در رابطه با همین موضوع باشد ، مخصوصا چند
خط اول محتوا ، در غیر اینصورت ، خوانندگان احساس میکنند که فریب شما را خورده اند
، و در آینده دیگر به ایمیل شما نگاه نمیاندازند و این یعنی شکست در بازاریابی.
مطالب مرتبط