شرکت نرم افزاری رایان پرسیس - ارائه‌دهنده‌ی سیستم های جامع مالی اداری و بازرگانی - اجرای برنامه های سفارش مشتری

نرم افزار انبار داری - نرم افزار مدیریت پرسنل - نرم افزار مدیریت کافی شاپ - نرم افزار تعمیر و نگهداری ماشین آلات نرم افزار مدیریت مراکز سالمندان - نرم افزار مدیریت باشگاه ورزشی -

نرم افزار رایگان رایان پرسیس
خرید آنلاین رایان پرسیس
مشاوره رایگان رایان پرسیس

رایان پرسیس در یک نگاه

رایان پرسیس با هدف ایجاد بستری مناسب در زمینه ارائه راهکارهای یکپـارچه فناوری اطلاعـات تأسیس گردید. این شرکت با بهـره‌گيري از تجـارب ارزشمند متخصصين و كارشناسـان مجرب و تلفيق آن با دانش روز سـعي نمـوده است راهكارهـاي جامـع و موثري را همراه با بالاتـرين كيفيت و پشتيبانـي مناسب به مشتريـان خود عرضـه نمايـد و كسب رضايت او را غايت اهداف سازمان مي‌داند.

برخی شرکت‌ها با قوانین و یا سلسله مراتب خاصی اداره می‌شوند، اما رایان پرسیس ، با ارزش‌ها پیش می‌رود. ارزش‌هایی ساده اما بنیادین و اثربخش که سعی داریم آن‌ها را با کارمندان و مشتریان خود به اشتراک بگذاریم. این ارزش‌ها در تمام ارتباطات متقابل‌مان هدایتگر ماست.

اهداف و چشم انداز ها

نوآوری ، کیفیت خدمات ، شناخت دقیق نیاز های مشتریان و پایبندی به محصولات از ارزش ها و اهداف رایان پرسیس می باشد. از دیگر اهداف رایان پرسیس کسب بالاترین رتبه در پاسخگوئی به نیازهای نرم افزاری بازار در بخش های اداری ، مالی و بازرگانی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ و همچنین ادارات و ارگان های دولتی می باشد. گسترش و توسعه حوزه جغرافیائی بازار محصولات از دیگر اهداف شرکت رایان پرسیس می باشد.

فعالیت‌های اصلی رایان پرسیس

  • ارائه‌ راهکارهای نرم‌افزاری بر اساس فرایندهای عملیاتی سازمان‌های متوسط و بزرگ درصنایع متفاوت
  • ارائه‌ راهکارهای نرم‌افزاری برای کسب وکارهای کوچک
  • ارائه‌ راهکارهای خاص فناوری اطلاعات برای سازمان‌ها و نهادهای دولتی
  • ارائه خدمات مهندسی شبکه‌های پیشرفته و امنیت اطلاعات
  • طراحی و پیاده سازی سیستم های سفارش مشتری
  • طراحی و تولید بسته های نرم افزاری آماده